SROCenter Reklamı

KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

Teamfluencer, Nevzat Aydın’dan Yatırım Aldı

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
20,135
Tepkime puanı
12
Puanları
38
Teamfluncer, geçtiğimiz ay gerçekleşen tohum öncesi yatırım turunda $3.000.000 değerleme ile Yemeksepeti’nin kurucusu Nevzat Aydın’dan yatırım aldı.

450.000’den fazla içerik üreticisi ile aylık 50.000.000’dan fazla kullanıcıya erişim sağlayan Teamfluncer, Türkiye’ye nano influencer pazarlama modelini getiren ilk platform olarak dikkat çekiyor.
Teamfluencer’a $3.000.000 Değerleme ile Yatırım


Teamfluencer, markaların ve içerik üreticilerinin tüm pazarlama sürecini tek bir platformdan yönetmesini sağlayan ve Türkiye’ye nano influencer pazarlama modelini getiren ilk platform olarak, markalara uygun maliyetli ve yüksek etkileşimli influencer iş birlikleri kurma imkanı sağlıyor.

teamfluencer-yatirim-aldi-1-506x675.webp


Bu yatırımla ilgili olarak yaptığı değerlendirmede Teamfluencer ekibini kutlayan ve başarılarının devamını dileyen Nevzat Aydın, âYenilikçi iş modelleri ve ölçeklenebilir yapılarının başarıda ne kadar önemli olduğuna daima inandım. Ekibin birlikte çalışmanın ve iş birliğinin gücüne olan inancı, bu platformu daha da ileriye taşıyacaktır.â dedi.

450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor.

Kullanıcı dostu arayüzü, kapsamlı veri analitiği ve etkileyici marka iş birlikleriyle sektöründe öncü bir konum elde eden Teamfluencer, yapay zeka sayesinde, markaların hedef kitlelerine en uygun influencerâlarla eşleşerek veri odaklı ve uçtan uca bir influencer pazarlama süreci yönetmelerini mümkün hale getiriyor.

Teamfluencerâın iş birliği yaptığı markalar arasında Trendyol, Nike, Pegasus, LâOreal, Pepsico, McDonaldâs, Huawei, Amazon, Migros, Dimes, Anadolu Grubu, Yves Rocher, ETİ, Shell, Avon, Penti, İş Bankası, Yemeksepeti gibi sektörlerinin dev firmaları bulunuyor.

âHedefimiz, globalde influencer pazarlamanın akla gelen ilk platformu olmak!â

Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-howâı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı ve influencer pazarlamayı daha erişilebilir hale getirmeyi hedeflediklerini söyledi.

Geçtiğimiz sene itibarıyla influencerâların tüm dünyada takipçileri aracılığıyla yüz milyarlarca dolarlık satış hacminin yaratılmasını sağladığına dikkat çeken Bostancıoğlu, bu ekonominin 2030 yılında tüm dünyada trilyon dolara ulaşacağını tahmin ettiklerini aktardı.

Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu konuyla ilgili açıklamasında ayrıca şunları söyledi:

âÖncelikli hedefimiz teknolojiyi kullanarak influencer pazarlamanın değer önerisini artırmak ve influencer pazarlamayı ölçeklenebilir hale getirmek. Özellikle nano ve mikro influencerâlar, markaların kendi reklamlarına kıyasla en az 10 kata kadar daha fazla etkileşim yaratabiliyorlar. Teamfluencer olarak hızlı tüketimden kozmetiğe, bankacılıktan hazır giyime kadar her sektörde ve her ölçekte markayla çalışıyoruz.

Markalar için “word of mouth” etkisini ölçeklenebilir hale getirdik. Platformun yeteneklerini, birikimini ve teknolojisini global pazarlarda daha büyük etkiler yaratmak için kullanmak istiyoruz. Nevzat Aydın gibi duayen bir girişimci ve deneyimli bir yatırımcının desteğini almış olmamızın, Teamfluencerâın büyüme hızını ivmelendireceğine inanıyorum. Bu yatırım, bize sadece finansal destek sağlamakla kalmayıp, geleceğe yönelik güçlü bir sinerji de oluşturacak.

Bu yatırımla platformumuzu daha yükseklere taşıyacak, hem markalar hem de influencerâlar için ekosistemimizi büyüteceğiz. Markalar için pratik, kapsamlı ve interaktif bir pazarlama deneyimi sunuyoruz. Influencerâlar ise kendilerine yakın hissettikleri markalarla iş birliği yapmanın maddi ve manevi tatminini yaşıyorlar. Platforma kayıtlı üye sayımız çok hızlı bir şekilde her geçen gün artıyor. Yarattığımız ekosistem ve ekonomik değer her iki tarafı da mutlu ediyor. Hedefimiz Amerika ve Avrupaâdaki mevcut operasyonlarımızı globale yaymak ve tüm dünya markalarının hizmetine sunmak. Platformu yeni özellikleriyle globalde devreye alarak influencer pazarlama dendiğinde akla gelen ilk platform olmayı hedefliyoruz.â

âInfluencer pazarlamasını daha erişilebilir hale getireceğizâ

Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CTO’su Ilgım Öztürk ise Nevzat Aydınâın yaptığı yatırımla ilgili şunları söyledi:

âBu yatırımla birlikte hedefimiz, markaların influencer pazarlama stratejilerindeki payını artırmak ve influencer pazarlamasını teknoloji desteğiyle daha erişilebilir hale getirmek olacak. Platform üzerinden en uygun marka- influencer eşleşmesini sağlamak adına profil öneri sistemleri, kapsamlı influencer hedef kitle analizi, rakip markaların iş birliklerini takip ve analiz etme yeteneği gibi birçok yapay zeka tabanlı yeni özelliği de yakın zamanda devreye alacağız. Şu an veri temelli yepyeni bir özellik üzerinde çalışıyoruz. Bu geliştirme çalışmaları ile markalarımıza çok daha fazla içgörü ve veri sunarak pazarlama stratejilerinde aranan bir çözüm ortağı olacağız.â
 
Üst