KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

The Callisto Protocol Geliştiricileri Gerçek Hayattaki Korku ve Vahşetten Esinlenmiş

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
The Callisto Protocol kuşkusuz ki oyunseverlerin en çok beklediği oyunlardan birisi. Özellikle geçtiğimiz haftalarda yayınlanan Summer Game Fest’tekiberaber oyuncuları iyice kendine çekmeyi başardı.

Oyun bu kadar popüler olmuşken de PCGamesN, Striking Distance Studio’nun kreatif direktörü ve Dead Space’in eski animasyon direktörü Chris Stone ile bir röportaj gerçekleştirdi. Chris Stone bu röportajda genel olarak The Callisto Protocol’ü oluştururken nelerden ilham aldıklarından bahsediyor.

İlk olarak Stone, bir hayatta kalma korku oyunu yaparken istemsizce esinlendiğimiz ilk işler Resident Evil ve Silent Hill diyor. Doğal olarak bu iki oyundan oldukça esinti göreceksiniz lakin ekip oyun alanının dışında da olabildiğince ilham alabileceği noktalar bulmaya özen göstermiş. Bu sayede de The Thing ve Event Horizon isimli filmlerden olabildiğince esinlenmişler. Bu filmlere ek olarak da Fransız ve Kore korku sinemasının da fikir üretmede oyuna katkıları olduğundan bahsetmiş.
thecallisto1.jpg


İş diğerlerine kıyasla daha sıkıcı olmaya başladığında da ekip çalışmayı bırakmamış. The Callisto Protocol üzerinde çalışan ekip oyunlarında kullanmak istedikleri korkuyu iyi yansıtabilmek için özellikle gerçek hayattaki kan ve vahşetten ilham almış. Stone, “kendimizi pek çok gerçek hayattan korku ve vahşet örneklerine bakarken bulduk. İşin bu kısmı diğer kısımlarına nazaran daha sıkıcı olsa da, iş gerçekçi görseller ve deneyimler yapmaya geldiğinde en akılda kalıcı ve değerli içeriklerimizden biri oldu.”

The Callisto Protocol’ün son ilham aldığı iş ise doğal olarak Dead Space. Oyunun yönetmeni Glen Schofield ve çeşitli eski Visceral Games çalışanlarından oluşan ekip doğal olarak Dead Space’den de olabildiğince ilham almış. Stone bu konu hakkında da şunları söylüyor: ”Dead Space’in yapan insanlar olduğumuzdan bu işte de Dead Space’den bazı parmak izleri göreceksiniz. Buna ek olarak ise geçtiğimiz yıllarda Dead Space’e eklemek isteyip de donanımsal sıkıntılar yüzünden ekleyemediğimiz her şeyi bu oyuna ekleyebiliyoruz. Bu da bizim için oldukça heyecan verici”

The Callisto Protocol 2 Aralık 2022’de çıkışını gerçekleştirecek. Dead Space Remake’in de 27 Ocak 2023’te çıkışını gerçekleştireceğini düşünürsek, aralarında iyi bir rekabet olacak gibi duruyor.
 
Üst