KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

The Last of Us Online’ın iptali Sony içinde ciddi sorunlara yol açtı – Rapor

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
16,959
Tepkime puanı
4
Puanları
38
The Last of Us Online geçtiğimiz yılın Aralık ayında sürpriz bir şekilde iptal edilmişti. Yeni bir rapora göre bu karar Sony içinde bazı ciddi sonuçlara neden oldu.

Bloomberg muhabiri Jason Schreier, projenin çok pahalıya mal olduğunu, üzerinde yüzlerce kişilik bir ekibin çalıştığını ve iptal kararı sonrası şirkette “bazı kafaların uçurulduğunu” öne sürdü.

podcast’inin son bölümünde konuşan Schreier, The Last of Us Online’ın (Factions olarak da biliniyordu) iptal edilmeden önce 4 yıl boyunca geliştirildiğini belirtti.

Muhabire göre proje üzerinde yüzlerce kişi çalışıyordu ve iş böylesine büyük olunca iptali “kansız” olmayacaktı. Anlaşılan, başarısızlığın sorumluları görevden alındı veya tenzil edildi.

Sonuç olarak oyun, Sony’ye çok pahalıya mal oldu ve Naughty Dog kaynaklarını ve iş gücünü zorlayacak olan canlı yayın hizmet alanından kaçınmış olsa da birileri bedelini ödedi.ð Naughty Dog 's The Last of Us Online /Factions 2
ð¹"Was In development for ~4 years
ð¹With a team in the hundreds"
ð¹An expensive project
ð¹The cancellation "made some heads roll at Sony as a result"

Per Jason Schreier— Dream Walker (@Dream_WaIker)


Sony’nin canlı hizmet hedefindeki bu önemli başarısızlığın ardından görevden alınan ve bir dizi projenin rafa kaldırılmasına neden olan kişinin deneyimli PlayStation yöneticisi Connie Booth olduğu düşünülüyor.

Booth geçen yılın Ekim ayında kovulduğuna dair raporlar ortaya çıktığında Sony’de 25 yılı aşkın süredir çalışıyordu. Üstelik konsol devi, haberler yayılana kadar Booth’un ayrılığını doğrulamamıştı.

Schreier geçtiğimiz ay Destiny geliştiricisi Bungie’nin Naughty Dog için sağladığıçok oyunculu The Last of Us oyununun iptal edilmesinde rol oynadığını iddia etmişti.

Sizce The Last of Us Online bir şansı hak ediyor muydu? Yoksa iptal edilmesi daha iyi bir karar mı oldu? Yorumlarda buluşalım.
 
Üst