srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,992
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Ve beklenen oldu… Naughty Dog çok oyunculu The Last of Us Online’ın iptal edildiğini resmi olarak duyurdu.
Son raporlar, stüdyoda yaşanannedeniyle projenin askıya alındığını bildiriyordu. Yapılan duyuruya birlikte söylentiler onaylanmış oldu.
Naughty Dog, The Last of Us Online çıktıktan sonra tüm stüdyo kaynaklarını lansman sonrası içeriğe ayırmak zorunda kalacağı için böylesine zor bir karar aldıklarını belirtti.An Update on The Last of Us Online:— Naughty Dog (@Naughty_Dog)
Geliştirici,yayınladığı mesajda, projenin geldiği noktayı ve iptal kararının sebebini şöyle açıkladı:
çok oyunculu ekip, The Last of Us Part 2 üzerinde çalıştığımızdan beri bu oyunun ön prodüksiyon aşamasındaydı. Benzersiz olduğunu ve muazzam bir potansiyele sahip olduğunu düşündüğümüz bir deneyim yarattık. çok oyunculu ekip bu süre zarfında The Last of Us Online konseptini yineledikçe vizyonları netleşti; oynanış daha rafine ve tatmin edici hale geldi ve biz de gittiğimiz yön konusunda heyecanlıydık.
Tam prodüksiyona geçerken tutkumuzun devasa kapsamı netleşti. The Last of Us Online’ı yayınlamak ve desteklemek için önümüzdeki yıllarda tüm stüdyo kaynaklarımızı lansman sonrası içeriği desteklemeye ayırmamız gerekecekti, bu da gelecekteki tek oyunculu oyunların gelişimini ciddi şekilde etkileyecekti. Dolayısıyla önümüzde iki yol vardı: yalnızca canlı hizmet oyunları stüdyosu haline gelmek veya Naughty Dog’un mirasını oluşturan tek oyunculu anlatı oyunlarına odaklanmaya devam etmek.”
Sonuç olarak Naughty Dog, beklenti içindeki oyuncuları üzerek The Last of Us Online’ı iptal etmeye karar verdi. Şimdiye kadardışında bir tanıtım yapılmamıştı.
Ayrıca hayranlardan gelebilecek aşırı tepkilere karşı Twitter/X hesabından yaptığı duyuruyu yoruma kapattı. Evet, maalesef zorbalığa uğramaları olası…
Naughty Dog, birden fazla tek oyunculu proje üzerinde çalışıyor
Naughty Dog, açıklamanın devamında, üzerinde çalıştıkları birden fazla iddialı, yepyeni tek oyunculu oyunu olduğunu belirtti. Görünüşe göre stüdyo özüne geri dönüyor.
Şimdilik mevcut projeler hakkındaki detaylar perde arkasında ancak hazır olduklarında bundan sonra ne olacağına dair daha fazlasını paylaşmak için sabırsızlandıklarını belirttiler.
PlayStation, başkan Jim Ryan’ın emeklilik kararının ardından canlı hizmete yönelik planlarını geri çekmeye başladı. Konsol devinde vizyon değişikliği olacağı hissediliyor.
Sony Group başkanı Hiroki Totoki, geçtiğimiz ay yaptığı açıklamada, PlayStation stüdyoları tarafından geliştirilen 12 canlı hizmet oyunununsöylemişti.
Naughty Dog’un yeniden güçlü yanlarına odaklanması olumlu bir gelişme. Hikaye odaklı tek oyunculu oyunlarıyla yükselen şirketin, rekabetin çok olduğu çok oyunculu pazarda çırpınmaktan kaçınması doğru bir karar.
The Last of Us Online oyununun iptal edilmesini nasıl karşıladınız? Sizce stüdyo farklı bir alanı keşfetmeli mıydı? Yorumlarda buluşalım.
Son raporlar, stüdyoda yaşanannedeniyle projenin askıya alındığını bildiriyordu. Yapılan duyuruya birlikte söylentiler onaylanmış oldu.
Naughty Dog, The Last of Us Online çıktıktan sonra tüm stüdyo kaynaklarını lansman sonrası içeriğe ayırmak zorunda kalacağı için böylesine zor bir karar aldıklarını belirtti.An Update on The Last of Us Online:— Naughty Dog (@Naughty_Dog)
Geliştirici,yayınladığı mesajda, projenin geldiği noktayı ve iptal kararının sebebini şöyle açıkladı:
çok oyunculu ekip, The Last of Us Part 2 üzerinde çalıştığımızdan beri bu oyunun ön prodüksiyon aşamasındaydı. Benzersiz olduğunu ve muazzam bir potansiyele sahip olduğunu düşündüğümüz bir deneyim yarattık. çok oyunculu ekip bu süre zarfında The Last of Us Online konseptini yineledikçe vizyonları netleşti; oynanış daha rafine ve tatmin edici hale geldi ve biz de gittiğimiz yön konusunda heyecanlıydık.
Tam prodüksiyona geçerken tutkumuzun devasa kapsamı netleşti. The Last of Us Online’ı yayınlamak ve desteklemek için önümüzdeki yıllarda tüm stüdyo kaynaklarımızı lansman sonrası içeriği desteklemeye ayırmamız gerekecekti, bu da gelecekteki tek oyunculu oyunların gelişimini ciddi şekilde etkileyecekti. Dolayısıyla önümüzde iki yol vardı: yalnızca canlı hizmet oyunları stüdyosu haline gelmek veya Naughty Dog’un mirasını oluşturan tek oyunculu anlatı oyunlarına odaklanmaya devam etmek.”
Sonuç olarak Naughty Dog, beklenti içindeki oyuncuları üzerek The Last of Us Online’ı iptal etmeye karar verdi. Şimdiye kadardışında bir tanıtım yapılmamıştı.
Ayrıca hayranlardan gelebilecek aşırı tepkilere karşı Twitter/X hesabından yaptığı duyuruyu yoruma kapattı. Evet, maalesef zorbalığa uğramaları olası…
Naughty Dog, birden fazla tek oyunculu proje üzerinde çalışıyor
Naughty Dog, açıklamanın devamında, üzerinde çalıştıkları birden fazla iddialı, yepyeni tek oyunculu oyunu olduğunu belirtti. Görünüşe göre stüdyo özüne geri dönüyor.
Şimdilik mevcut projeler hakkındaki detaylar perde arkasında ancak hazır olduklarında bundan sonra ne olacağına dair daha fazlasını paylaşmak için sabırsızlandıklarını belirttiler.
PlayStation, başkan Jim Ryan’ın emeklilik kararının ardından canlı hizmete yönelik planlarını geri çekmeye başladı. Konsol devinde vizyon değişikliği olacağı hissediliyor.
Sony Group başkanı Hiroki Totoki, geçtiğimiz ay yaptığı açıklamada, PlayStation stüdyoları tarafından geliştirilen 12 canlı hizmet oyunununsöylemişti.
Naughty Dog’un yeniden güçlü yanlarına odaklanması olumlu bir gelişme. Hikaye odaklı tek oyunculu oyunlarıyla yükselen şirketin, rekabetin çok olduğu çok oyunculu pazarda çırpınmaktan kaçınması doğru bir karar.
The Last of Us Online oyununun iptal edilmesini nasıl karşıladınız? Sizce stüdyo farklı bir alanı keşfetmeli mıydı? Yorumlarda buluşalım.