KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

The Last of Us Online kısmen Bungie’nin geri bildirimi yüzünden iptal edilmiş

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
16,959
Tepkime puanı
4
Puanları
38
The Last of Us Online meraklı bekleyişe rağmen geçen yılın Aralık ayında iptal edilmişti. Oyunun iptalinde kısmen Bungie’nin rolü olduğu bildiriliyor.

Bloomberg muhabiri Jason Schreier’a göre Destiny geliştiricisinin Naughty Dog için sağladığı ‘yardımcı’ ve ‘dürüst’ geri bildirimler çok oyunculu The Last of Us oyununun iptalini tetikledi.People lamenting this cancellation should really look at the history of single-player studios pivoting to make service games such as Anthem, Suicide Squad, Marvel's Avengers, Redfall, and so on— Jason Schreier (@jasonschreier)

Bungie, The Last of Us Online’ın iptalini talep etmedi


Schreier, yorumunu X’teki bir takipçinin raporunu yanlış yorumlamasına yanıt olarak yaptı. Kullanıcı, Bungie’nin Naughty Dog’a oyunu iptal etmesini söylediğini iddia etti.

Ayrıca beğeni toplayan çok az oyunu olan bir Bungie’nin, yüksek puanlı oyunlar yapmasıyla bilinen özel bir geliştirici olan Naughty Dog’a hükmetmesinden yakındı.
the-last-of-us-cok-oyunculu-konsept.jpg


Schreier, Bungie’nin Naughty Dog’a “yararlı” geri bildirimlerde bulunduğunu ve Naughty Dog’un da The Last of Us Online’ı iptal etme yönünde “akıllıca” bir karar aldığını belirtti:

“Bungie, Naughty Dog’a bir canlı hizmet oyununda her şeyini ortaya koymama kararının muhtemelen çok akıllıca olduğunu düşünerek verdiği geri bildirimlerin Naughty Dog tarafından son derece yararlı bulunduğunu söyledi.

Bu iptali kınayan kişiler, Anthem, Suicide Squad, Marvel’s Avengers, Redfall gibi tek oyunculu stüdyoların canlı hizmet oyunları yapmaya yöneldiği geçmişe bakmaları gerekiyor.”
the-last-of-us-cok-oyunculu-yeni-konsept-gorseli.jpg


Aslına bakılırsa Schreier doğru söylüyor. Tek oyunculu efsanevi oyunlarıyla tanınan Naughty Dog’un uzmanlığı kesinlikle canlı hizmet oyunları değil. Üstelik projeye kaynak ayırdığı kaynakları da kaybetti.

The Last of Us hayranları çok oyunculu Factions modunu beğense de, ana odağın bu olmadığını biliyorlardı. Neyse ki, Naughty Dogserinin klasına zarar vermedi.

Bu arada 200’den fazla çalışanını işten çıkaran Bungie zor günler geçiriyor. Ayrıca stüdyonun Sony ile birlikteve bir sonraki bilim kurgu aksiyon oyunu üzerinde çalıştığı duyuruldu.

Sizce The Last of Us’ın çok oyunculu oyunu yapılmalı mıydı? Serinin buna uygun olduğunu düşünüyor musunuz? Yorumlarda buluşalım.
 
Üst