KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

The Last of Us Part 2 Aslında Bloodborne’dan Esinlenecekmiş!

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
20,096
Tepkime puanı
9
Puanları
38
2020 yılında piyasaya sürülen ve seriyi devam ettiren The Last of Us Part 2 için yayınlanan Grounded II: Making The Last of Us Part II belgeselinde ilginç açıklamalar yer alıyor. Belgesel içerisinde oyunun yapım aşamasındaki zorlukların yanı sıra, aynı zamanda tasarım aşamasındayken bile ilgi çekici fikirlere ev sahipliği yaptığı görülebiliyor.
The Last of Us Part 2 daha farklı bir konseptte olabilirdi


Oyun geliştirme sürecinde bazı fikirlerin ve kararların değiştirilmesi yer yer gündeme gelebiliyor. Yaşanan bütçesel zorluklar veya herhangi bir kadro değişikliği bile bir oyunun tüm geliştirme sürecini etkileyebiliyor. İşte pandemi sürecinde tasarlanmaya başlayan ve bin bir türlü zorlukla karşımıza çıkan ‘nin belgeseli bizlere bu durumları çok daha net bir şekilde açıklıyor. Grounded II: Making The Last of Us Part II adıyla yayınlanan 2 saatlik belgeseli aşağıdan izleyebilirsiniz;



Belgesel içerisinde birçok geliştirici ile röportajlar yer alıyor ve bu röportajlardan birisinde oyunun ana temelinin tamamen değişilmesi üzerinde durulduğu bilgisini alıyoruz. 17:45‘te başlayan “Don’t Fear Change” başlığı altında oyunun başındaki isim Neil Druckmann’ın yapımı tamamen farklı bir noktaya çekmek istediği söyleniyor. Hatta Bloodborne’dan ilham almak isteyen Neil Druckmann, oyunu tamamen yakın dövüşe odaklayan ve sürekli genişleyen bir açık dünya üzerinde tasarlamak adına çalışıyormuş. Ayrıca tasarım aşamasının ilk 4 ile 5 ayı tamamen bu fikir üzerine odaklanmış.

2015 yılında piyasaya sürülen Bloodborne çoğu oyuncu için muhteşem bir yapım olarak görülüyor. Ayrıca birçok oyuna ilham kaynağı olmuş temelleriyle de ön plana çıkıyor. The Last of Us Part 2’nin konseptine çok fazla uymasa dahi ona ilham olabilmek bile ne kadar iyi bir yapım olduğunu bizlere açıklıyor diyebiliriz. Ayrıca Bloodborne hayranları oyunun bir Remastered versiyonunu çok uzun yıllardır bekliyor. Öte yandan PC oyuncuları da bu PlayStation özel oyununun bir an evvel bilgisayar üzerinde oynanabilmesini hayal ediyor.

Ayrıca geçtiğimiz gün The Last of Us Part 3 hakkında da yeni bilgiler edinmiştik. O haberimize ulaşmak içintıklamanız yeterli olacaktır.
 
Üst