srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,298
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
CD Projekt Red’in magnum opusu olarak adlandırabildiğimiz : Wild Hunt’ın, görevlerinden mini oyunlarına kadar birçok oyun severi eğlendirmeyi kolayca başardığını biliyoruz.
Mini oyunlardan bahsetmişken Gwent’i kim unutabilir ki? Sıra tabanlı bir kart oyunu olarak öne çıkan Gwent, oyunda tamamen opsiyonel kılınsa da buna rağmen çoğu kişi oynamaktan zevk alıyor ve hatırı sayılır bir taktiksellik tadı bırakıyor. Geralt’ı Geralt yapan bu kart oyununun yapımda yer almadığını düşünemiyorum…
Gwent’siz bir The Witcher 3 olabilir miydi?
Görünüşe göre oyun çıkmadan önce geliştiriciler, Gwent’in oyuna eklenip eklenmeyeceğini gerçekten de ciddi bir şekilde tartışmış. IGN’in yaptığı bir röportajda UI programcısı Jason Slama, Gwent’i istemediklerini çünkü ekibin zamanının olmadığını söylüyor.
Slama’nın kararına rağmen kart oyunlarının hayranı olan iki geliştirici Damien Monnier ve Rafal Jaki, Gwent’in oyunun final versiyonunda olması gerektiğini ısrar etmiş. Stüdyo lideri Adam Badowski ise onlara basit kurallar çerçevesi içinde bir oyun yapmaları için üç gün tanımış. Monnier ve Jaki, oyunu yaptıktan sonra Badowski’ye de oynatarak Gwent’in oyunda yer almasını sağlamışlar.
Kim bilir Gwent olmasa Geralt sıkıntısını nasıl giderecekti…
Mini oyunlardan bahsetmişken Gwent’i kim unutabilir ki? Sıra tabanlı bir kart oyunu olarak öne çıkan Gwent, oyunda tamamen opsiyonel kılınsa da buna rağmen çoğu kişi oynamaktan zevk alıyor ve hatırı sayılır bir taktiksellik tadı bırakıyor. Geralt’ı Geralt yapan bu kart oyununun yapımda yer almadığını düşünemiyorum…
Gwent’siz bir The Witcher 3 olabilir miydi?
Görünüşe göre oyun çıkmadan önce geliştiriciler, Gwent’in oyuna eklenip eklenmeyeceğini gerçekten de ciddi bir şekilde tartışmış. IGN’in yaptığı bir röportajda UI programcısı Jason Slama, Gwent’i istemediklerini çünkü ekibin zamanının olmadığını söylüyor.
Slama’nın kararına rağmen kart oyunlarının hayranı olan iki geliştirici Damien Monnier ve Rafal Jaki, Gwent’in oyunun final versiyonunda olması gerektiğini ısrar etmiş. Stüdyo lideri Adam Badowski ise onlara basit kurallar çerçevesi içinde bir oyun yapmaları için üç gün tanımış. Monnier ve Jaki, oyunu yaptıktan sonra Badowski’ye de oynatarak Gwent’in oyunda yer almasını sağlamışlar.
Kim bilir Gwent olmasa Geralt sıkıntısını nasıl giderecekti…