KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Ubisoft San Francisco ve Red Storm Entertainment’ta 45 kişi işten çıkarıldı

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
16,959
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Ubisoft, San Francisco ve Cary stüdyosu olarak da bilinen Red Storm Entertainment’ı vuran bir başka işten çıkarma dalgasını doğruladı.

Ubisoft Entertainment dün, 16 Ağustos’ta Ubisoft San Francisco ve Red Storm Entertainment’tan 45 çalışanı işten çıkardığını duyurdu. Stüdyolardan kaçar kişinin ayrıldığına dair rakamlar verilmedi.

‘e konuşan bir Ubisoft temsilcisi, “Bu stüdyoların organizasyonlarını gelecekteki iş ve gelişim hedefleriyle uyumlu hale getirmek için zor ama gerekli bir karar alındı.” dedi.

İşten çıkarmalar hemen yürürlüğe girdi. Ubisoft’un kıdem tazminatı paketleri ve kariyer yardımı sunmasına rağmen etkilenenleri yeni iş bulma mücadelesine girmek zorunda kalacak.
xdefiant-escort-oyun-modu.jpg


Ubisoft San Francisco, oynaması ücretsiz çok oyunculu nişancı oyunu XDefiant ve Guitar Hero tarzı müzik serisi Rocksmith üzerindeki çalışmalarıyla tanınıyor.

Red Storm Entertainment ise bir diğer ücretsiz nişancı oyunu The Division Heartland’ın arkasındaki stüdyo olarak biliniyor. Ancak geçtiğimiz Mayıs ayında oyununduyurulmuştu.

Ayrıca daha önce Ghost Recon ve Rainbow Six serilerinde de çalışmıştı. LinkedIn gönderileri, işten çıkarmaların Yaratıcı Yönetmen Keith Evans dahil olmak üzere tasarımcılar ve pazarlama gibi çeşitli rolleri etkiledi.
ubisoft-yeni-aksiyon-oyunu-yolda.jpg


Oyun devi, Nisan 2024’te Global Yayıncılık ve Asya-Pasifik birimlerinden yine 45 çalışanın . İşten çıkarmaların uzun vadeli başarı ve verimliliği artırmak olduğunu söylemişti…

Geçtiğimiz yıl işten çıkarmalar Kuzey Carolina ve Newcastle stüdyolarındaki müşteri hizmetleri, topluluk ve sosyal medya ekiplerinin yanı sıra Ubisoft Montreal’i ve özel efekt stüdyosu Hybride’ı etkilemişti. Ayrıca mobil oyun geliştiricisi Ubisoft London kapatılmıştı.

Şirket, Mayıs ayındaki yıllık mali sonuçlarında, önceki 18 ay içerisinde 1.700 kişiyi işten çıkardığını bildirmişti. Sektördeki küçülme eğilimi büyük balıkları da vurdu…
 
Üst