KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Üzücü Haber: Deliver Us Mars Stüdyosu KeokeN Tamamen Dağıldı

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Deliver Us Mars ve Deliver Us the Moon oyunlarıyla tanınan KeokeN stüdyosu, tüm ekibini dağıtarak oyun dünyasına veda etti. Stüdyonun kurucuları, bu zor kararı vermelerine neden olan durumları X’te yayınladıkları bir gönderide açıkladı.

Stüdyonun Kapanış Sebepleri:
  • Mali Zorluklar: KeokeN stüdyosu, son birkaç aydır finansal açıdan zor bir dönemden geçiyordu. Şubat ayında maaş kesintileri yapılmış ve son aylarda çalışanlara ödeme yapılmamıştı. Bu durum, ekibin motivasyonunu ve iş verimini olumsuz etkiledi.
  • Hedeflere Ulaşılamaması: Stüdyo, Mart ayında son 2 yılda 40 yayıncıya 5 oyun sunma hedefi koymuştu. Fakat bu hedefe ulaşamadılar ve planlanan projeler yarım kaldı.
  • Tüm Seçeneklerin Tükenmesi: Stüdyonun kurucuları, tüm seçenekleri tükettiklerini ve bu zor kararı vermekten başka çarelerinin kalmadığını açıkladı.

Ekibin Durumu:

KeokeN stüdyosunda 19 kişilik bir çekirdek ekip bulunuyordu. Şubat ayında 4 kişilik bir ekip işten çıkarılmıştı. Geri kalan 15 kişilik ekip de stüdyonun kapanmasıyla birlikte işsiz kaldı.

KeokeN’in Geleceği:

Stüdyonun kapanması ile birlikte Deliver Us Mars ve Deliver Us the Moon oyunlarının geleceği de belirsiz hale geldi. Oyunların gelecekte güncelleme alıp almayacağı veya farklı bir stüdyo tarafından geliştirilip geliştirilmeyeceği bilinmiyor.Heartbroken, we've had to lay off our team at KeokeN because of nothing substantial materializing directly after our visit to GDC. Weâve unfortunately exhausted all our possible options for publishing, work for hire, and co-development.

It is our utmost priority to make sure our⦠— KeokeN Interactiveð§ (@KeokeN)
 
Üst