KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Unreal Engine 5 ile Fan Yapımı Red Dead Revolver Remake

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Red-Dead-Revolver.jpg


Daha önceden bir çok oyunu Unreal Engine 5 oyun motoru ile yeniden tasarlayan ve bunları Youtube kanalında paylaşan Teaserplay, bu sefer de Red Dead Revolver’ın Unreal Engine 5’te nasıl gözükeceğini gösteren bir video yayınladı.

Teaserplay bu remake’inde Lumen, Nanite, Screen Space Ray Tracing (başka cisimlerden ikinci kez yansıyan ışığı hesaplayan algoritma) ve Global Illumination Shader teknolojilerinden yararlanmış. Bunların yanı sıra, GTA karakterler modellemeleri ile son zamanlarda özellikle Instagram üzerinden popüler olan Hossein Diba’nın yapmış olduğu Red Harlow 3D Remake modellemesini de kullanmış.

Ancak, çoğu fan remake yapımlarda olduğu gibi Teaserplay, bu fan yapımı remake’i de oyunculara sunmayı planlamıyor. Yine de en azından Red Dead Revolver yeniden yapılsaydı nasıl gözükürdü, sorusuna net bir cevap alabilmemizi sağlayan bir çalışma olmuş.

Red Dead Revolver, 2004 yılında sadece konsollara çıkışını yapmış bir aksiyon macera kovboy oyunu. Red Dead Redemption’ın ilk oyunu gibi kendisi de PC platformuna asla çıkışını gerçekleştirmedi.
Fan Yapımı Red Dead Revolver Remake – Unreal Engine 5 Videosu



Son olarak bu yeniden yapım videosunu beğendiyseniz, Teaserplay’in diğer yeniden yapımı olan GTA San Andreas Remake’ine de bubakabilirsiniz.
 
Üst