srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,298
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Digital Extremes’in CEO’su Steve Sinclair, canlı servis oyunlarıyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Sinclair, bu tür oyunlara yönelik geliştiricilerin daha fazla destek çıkması gerektiğini vurgulayarak sektördeki yanlış algıları düzeltmeye çalıştı.
Sinclair’ın açıklamalarına göre, canlı servis oyunları genellikle erken aşamada piyasaya sürülüyor ve kullanıcılar tarafından eleştiriliyor. Bu eleştirilerin ardından birçok proje geliştirici ekipler tarafından terkediliyor. Ancak Sinclair, geliştiricilerin bu noktada pes etmek yerine teknolojilerini geliştirmeye ve topluluğa katkıda bulunmaya devam etmeleri gerektiğini belirtiyor.
Steve Sinclair, konuyla ilgili olarak şunları dile getirdi: âServis oyunları, doğru yapıldığında uzun vadeli bir başarı elde edebilir. Geliştirici ekiplerin topluluğun geri bildirimlerini dikkate alması ve sürekli olarak oyunu güncellemesi önemlidir. Bu yaklaşım, Digital Extremes’in Warframe’i gibi uzun süreli başarılara yol açabilir.â
Warframe, 2013 yılında piyasaya sürüldüğünde büyük bir çıkış yapamasa da Digital Extremes’in sürekli güncellemeler ve topluluk odaklı yaklaşımı sayesinde zamanla popüler hale geldi. Oyun, şu anda canlı servis oyunları arasında önde gelen projelerden biri olarak kabul ediliyor.
Sinclair’ın açıklamalarına göre, canlı servis oyunları genellikle erken aşamada piyasaya sürülüyor ve kullanıcılar tarafından eleştiriliyor. Bu eleştirilerin ardından birçok proje geliştirici ekipler tarafından terkediliyor. Ancak Sinclair, geliştiricilerin bu noktada pes etmek yerine teknolojilerini geliştirmeye ve topluluğa katkıda bulunmaya devam etmeleri gerektiğini belirtiyor.
Steve Sinclair, konuyla ilgili olarak şunları dile getirdi: âServis oyunları, doğru yapıldığında uzun vadeli bir başarı elde edebilir. Geliştirici ekiplerin topluluğun geri bildirimlerini dikkate alması ve sürekli olarak oyunu güncellemesi önemlidir. Bu yaklaşım, Digital Extremes’in Warframe’i gibi uzun süreli başarılara yol açabilir.â
Warframe, 2013 yılında piyasaya sürüldüğünde büyük bir çıkış yapamasa da Digital Extremes’in sürekli güncellemeler ve topluluk odaklı yaklaşımı sayesinde zamanla popüler hale geldi. Oyun, şu anda canlı servis oyunları arasında önde gelen projelerden biri olarak kabul ediliyor.