KONU AÇ !

Topluluğumuzda Konular Açın ve Bize Ulaşın !

Yeni Konular !

Konulara Yorum Yapın ve Konunuzu Öne Çıkarın !

Bize Ulaşın !

Yöneticilerimiz Size 7/24 Yardımcı Olmak İçin Hazır !

SİLKROAD TÜRKİYE'NİN EN YENİ SİSTEMLİ VE MÜŞTERİ SEVGİSİYLE EN İYİ REKLAM PLATFORMLARINDAN BİTANESİ SROCENTER SEN YOKSAN Bİ KİŞİ EKSİK !

Yeni Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Detayları

srocenter Can

Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
Katılım
18 Haz 2023
Mesajlar
15,298
Tepkime puanı
4
Puanları
38
Metal Gear Solid 3: Snake Eater oyununun yeniden yapımı olan Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, 2023 yılının Mayıs ayındaki PlayStation Showcase sırasında duyurulmuştu. Konami her ne kadar çoğunlukla sessiz kalsa da, ara ara yeni Metal Gear Solid Delta: Snake Eater detayları karşımıza çıkmaya devam etmişti. IGN tarafından yayınlanan yeni video ile pek çok merak edilen konu da açıklık kazandı.İlginizi çekebilir:Â
Yeni Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Detayları Ortaya çıkıyor


Şu an için resmi bir çıkış tarihi bulunmuyor iken, Unreal Engine 5 motoru ile PC, PlayStation 5 ve Xbox Series için geliştirilmekte olduğunu söyleyelim. Yeni Metal Gear Solid Delta: Snake Eater detayları arasında ilk göze çarpan, herhangi bir yükleme ekranını olmayacak olması. Bunda elbette SSD kullanımının büyük etkisinin olduğunu söyleyebiliriz.

Geliştirici ekip tarafından verilen bilgiler ile iki farklı grafik modunun olacağı da ortaya çıktı. Ne var ki bu noktada kafalarda soru işareti oluşturacak bir detay var. Bu grafik modları konsollar için geçerli olacak ve kalite modun da 4K çözünürlükte 30 FPS akıcılığında çalışacağı belirtilir iken çözünürlüğün 1080p seviyesine çekileceği performans modunda ise kare hızı açısından bir şey söylenmiyor. Her ne kadar beklenti 60 FPS olsa da, 40 FPS hedefleniyor olabilir. En azından tahminler bu yönde diyebiliriz.

Klasik oyunun şanına yakışır bir yeniden yapım ile karşımıza çıkılmak için titizlikle çalışıldığı belirtilir iken, başta Big Boss olmak üzere bütün karakterlerin orijinal oyundaki modellerine sadık kalındığı ve çevre detaylarının da aynı şekilde atmosfere uyum sağlayacak şekilde tasarlandığı da söyleniyor.

Yeniden yapım ile kontrol şeması da yeniden tasarlanıyor ve modern zamana uyarlanıyor. Ne var ki Konami, geniş bir oyuncu kitlesine hitap edebilmek için, tercih edildiğinde orijinal oyunun kontrol şemasına geçiş yapabilmeye de olanak tanıyacak. Yani mutlak suretle modern kontrolleri tercih etmek gibi bir zorunluluk olmayacak.


Haziran ayı içerisinde gerçekleştirilen canlı yayında, oyunda detaylı bir kamuflaj ve sağlık sisteminin kullanılacağı da söylenmişti. Yaralanmamız durumunda iyileşmek için çok daha gerçekçi yöntemler uygulamamız gerekecek. Mesela dikiş iplikleri, sargı bezleri, bandajlar ve kırık tahtası kullanabilecek ve dağlama yöntemine başvuracağız. Ayrıca bu yaralar, iz olarak Big Boss karakterinin vücudunda kalacak.

Yeniden yapımda, artık çevresel etkiler de olacak. Mesela çamurlu bir yüzeyde sürünür iken, kıyafetimizin kirleneceği, zamanla kuruyacağı ve parça parça dökülmeye başlayacağından bahsedilmişti. Eğer çamur üzerimizde kurumadan ormanlık bir bölgeye girersek de, ağaçlardan düşen yapraklar kıyafetimize yapışacak. Bunun yanı sıra, mermi isabet ettiğinde veya bıçaklandığımızda ise yine kıyafetimizde yırtılma ve merminin açtığı delik gibi çeşitli izlerin kalacağı söylenmişti.
 
Üst