srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 15,992
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 38
Sony Interactive Entertainment, oyunları daha küçük oynanabilir parçalar halinde indirmeye olanak tanıyan bir sistem patentledi.
Yeni yöntemin, kurulum ilerlemesi önceden belirlenmiş bir yüzdeye ulaştıktan sonra oyuncuların oyuna başlamasına olanak tanıyan mevcut sistemlerden farklı bir yol izliyor.
tarafından geçtiğimiz ay yayınlanan patent, Sony’nin oyunları uygulama parçaları olarak adlandırılan parçalara ayırdığı yeni bir tekniğin ana hatlarını çiziyor.
Her parça, oyunda yer alan belirli bir bölüme ait verileri barındırıyor. Ayrıca oyun verileri, minimum oyun süresi miktarına ilişkin bir alt eşik içeriyor.
Sistem daha sonra indirilen parçaların tahmini oynama süresini bir sonraki parçanın indirilmesi için gereken tahmini süre ile karşılaştırıyor.
Tahmini oynama süresi eşiği karşılıyorsa ve bir sonraki parçayı indirme süresinden uzunsa, sistem önceki parçayı yüklüyor. İndirme işlemi arka planda devam ederken kullanıcılar bu parçaları oynayabiliyor.
Sony, uzun indirme sürelerinin önüne geçmeyi amaçlıyor
Sony’nin sistemi, indirilecek bir sonraki parçayı seçmek için parçanın önceliğini, oynatma süresi verilerini ve kullanıcı tercihlerini kullanacak.
Eğer sistem amaçlandığı gibi çalışırsa, oyuncuların uzun indirme işlemlerini beklemeden oyuna daha hızlı başlamalarına yardımcı olacak.
Elbette her patentte olduğu gibi bu fikrin de hayata geçirileceğinin kesin olmadığını belirtelim. Ancak Sony ve PlayStation’ın ne üzerinde çalıştığını ortaya koyuyorlar.
Yeni Sony patenti, indirme boyutlarının gittikçe arttığı şu zamanlarda önemli bir problemi çözebilir. Gelişmeleri takip edeceğiz.
Yeni yöntemin, kurulum ilerlemesi önceden belirlenmiş bir yüzdeye ulaştıktan sonra oyuncuların oyuna başlamasına olanak tanıyan mevcut sistemlerden farklı bir yol izliyor.
tarafından geçtiğimiz ay yayınlanan patent, Sony’nin oyunları uygulama parçaları olarak adlandırılan parçalara ayırdığı yeni bir tekniğin ana hatlarını çiziyor.
Her parça, oyunda yer alan belirli bir bölüme ait verileri barındırıyor. Ayrıca oyun verileri, minimum oyun süresi miktarına ilişkin bir alt eşik içeriyor.
Sistem daha sonra indirilen parçaların tahmini oynama süresini bir sonraki parçanın indirilmesi için gereken tahmini süre ile karşılaştırıyor.
Tahmini oynama süresi eşiği karşılıyorsa ve bir sonraki parçayı indirme süresinden uzunsa, sistem önceki parçayı yüklüyor. İndirme işlemi arka planda devam ederken kullanıcılar bu parçaları oynayabiliyor.
Sony, uzun indirme sürelerinin önüne geçmeyi amaçlıyor
Sony’nin sistemi, indirilecek bir sonraki parçayı seçmek için parçanın önceliğini, oynatma süresi verilerini ve kullanıcı tercihlerini kullanacak.
Eğer sistem amaçlandığı gibi çalışırsa, oyuncuların uzun indirme işlemlerini beklemeden oyuna daha hızlı başlamalarına yardımcı olacak.
Elbette her patentte olduğu gibi bu fikrin de hayata geçirileceğinin kesin olmadığını belirtelim. Ancak Sony ve PlayStation’ın ne üzerinde çalıştığını ortaya koyuyorlar.
Yeni Sony patenti, indirme boyutlarının gittikçe arttığı şu zamanlarda önemli bir problemi çözebilir. Gelişmeleri takip edeceğiz.